Mergi spre compartimentul: Natura şi turismul
29 noiembrie 2016, 14:45 Natura şi turismul views 8655
Moldova, promovată ca destinație turistică vinicolă (Foto)
29 noiembrie 2016, 14:45 Natura şi turismul views 8655

Moldova, promovată ca destinație turistică vinicolă (Foto)

Moldova continuă să fie promovată ca o destinație turistică vinicolă pe piața europeană. În perioada 24-26 noiembrie, Asociaţia Naţională pentru Turism Receptor din Moldova (ANTRIM) împreună cu partenerii și membrii acesteia, cu suportul strategic al USAID Moldova, au participat pentru prima dată la cea de-a 24 ediție a celei mai mari expoziții de turism din Polonia – TT Warsaw, care adună anual peste 450 de expozanți din peste 50 de țări.

Profesioniştii, dar şi vizitatorii au avut posibilitatea să comunice și să afle mai multe detalii despre oferta turistică a țării noastre de la reprezentanţii industriei turismului receptor prezenți la standul Moldovei şi cei ai vinăriilor şi desigur, să guste vinurile acestora. Fiecare companie participantă a reuşit să consolideze parteneriatele deja existente şi să stabilească noi relaţii de colaborare.

La tîrgul de turism au fost promovate atît intinerariile ce includ atracții turistice de pe ambele maluri ale rîului Nistru, cît și rutele turistice dedicate special pentru piața poloneză, elaborate de Asociația Ghizilor și Translatorilor din Moldova în parteneriat cu ANTRIM.

Piața Poloniei este una prioritară pentru sector deoarece în ultimii ani s-a înregistrat o creștere a numărului de turiști de pe această piață. Dacă în 2014 turiștii polonezi au constituit 3% din numărul total de 14362 turiști care au vizitat Moldova (sursa: www.statistica.md ), în anul 2015 acesta a ajuns la 4%, iar in perioada ianuarie-septembrie 2016 – la 4,6%. Datele furnizate de membrii ANTRIM pentru prima perioadă a anului 2016 demonstrează o creștere semnificativă a cererii de tururi gastronomice, vinicole și cultural-istorice din partea turiștilor polonezi, care deja au început rezervările de tururi pentru anul 2017.

Ca parte a campaniei de promovare, a fost organizată și o conferință de presă dedicată prezentării Moldovei, unde au fost prezenți peste 30 de jurnaliști din mass media de specialitate din Polonia. Cei prezenți au confirmat interesul sporit din partea turiștilor polonezi pentru Moldova ca destinație turistică, datorat în special și campaniilor de promovare Wine of Moldova, strategic orientate pe această piață, coordonate de Oficiul Național al Viei și Vinului.

Sursa: diez.md

Cuvinte cheie:

expoziție , turism , vin , Polonia

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1790
Populația:
1306 locuitori

Bursuc este un sat şi comună din raionul Nisporeni. Bursuc este unicul sat din comuna cu acelaşi nume. Localitatea se află la distanța de 25 km de orașul Nisporeni și la 54 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 1306 oameni. Satul Bursuc a fost menționat documentar în anul 1790.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.