|
Moldova, promovată ca destinație turistică vinicolă (Foto)
Moldova continuă să fie promovată ca o destinație turistică vinicolă pe piața europeană. În perioada 24-26 noiembrie, Asociaţia Naţională pentru Turism Receptor din Moldova (ANTRIM) împreună cu partenerii și membrii acesteia, cu suportul strategic al USAID Moldova, au participat pentru prima dată la cea de-a 24 ediție a celei mai mari expoziții de turism din Polonia – TT Warsaw, care adună anual peste 450 de expozanți din peste 50 de țări.
Profesioniştii, dar şi vizitatorii au avut posibilitatea să comunice și să afle mai multe detalii despre oferta turistică a țării noastre de la reprezentanţii industriei turismului receptor prezenți la standul Moldovei şi cei ai vinăriilor şi desigur, să guste vinurile acestora. Fiecare companie participantă a reuşit să consolideze parteneriatele deja existente şi să stabilească noi relaţii de colaborare.
La tîrgul de turism au fost promovate atît intinerariile ce includ atracții turistice de pe ambele maluri ale rîului Nistru, cît și rutele turistice dedicate special pentru piața poloneză, elaborate de Asociația Ghizilor și Translatorilor din Moldova în parteneriat cu ANTRIM.
Piața Poloniei este una prioritară pentru sector deoarece în ultimii ani s-a înregistrat o creștere a numărului de turiști de pe această piață. Dacă în 2014 turiștii polonezi au constituit 3% din numărul total de 14362 turiști care au vizitat Moldova (sursa: www.statistica.md ), în anul 2015 acesta a ajuns la 4%, iar in perioada ianuarie-septembrie 2016 – la 4,6%. Datele furnizate de membrii ANTRIM pentru prima perioadă a anului 2016 demonstrează o creștere semnificativă a cererii de tururi gastronomice, vinicole și cultural-istorice din partea turiștilor polonezi, care deja au început rezervările de tururi pentru anul 2017.
Ca parte a campaniei de promovare, a fost organizată și o conferință de presă dedicată prezentării Moldovei, unde au fost prezenți peste 30 de jurnaliști din mass media de specialitate din Polonia. Cei prezenți au confirmat interesul sporit din partea turiștilor polonezi pentru Moldova ca destinație turistică, datorat în special și campaniilor de promovare Wine of Moldova, strategic orientate pe această piață, coordonate de Oficiul Național al Viei și Vinului.
Sursa:
- O nouă locație cu multe posibilități pentru tineri: A fost lansat Centrul Comunitar YMCA Moldova pen…
- Haosul de pe Aeroportul Chișinău: Poliția de frontieră vine cu o reacție la nemulțumirea oamenilor
- Persoanele născute în Moldova, avînd cetățenia altor state, pot cere recunoașterea cetățeniei moldov…
- Un nou concert grandios al naistului Constantin Moscovici și Crazy Orchestra
- PROmaraton: Împreună alergăm, împreună salvăm vieți
- Moldova marchează zece ani de liberalizare a regimului de vize
- Odată, au întrebat un bătrân pustnic
- La mulți ani cu ocazia Zilei Victoriei! (+Video)
- El a fost primul opozant al sistemului
- Cum este bună viața la țară?
- Minunatele băuturi te vor ajuta să lupți împotriva kilogramelor în plus, a umflăturilor și a celulit…
- În Austria există un loc uimitor de frumos - Lacul Verde (+ Foto)
În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?
- Statut:
- Sat
- Prima atestare:
- 1790
- Populația:
- 1306 locuitori
Bursuc este un sat şi comună din raionul Nisporeni. Bursuc este unicul sat din comuna cu acelaşi nume. Localitatea se află la distanța de 25 km de orașul Nisporeni și la 54 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 1306 oameni. Satul Bursuc a fost menționat documentar în anul 1790.
Comentarii
(0)