26 aprilie 2013, 09:41 Caleidoscop views 11002
26 aprilie 2013, 09:41 Caleidoscop views 11002

Bebeluși dansînd - cea mai urmărită reclamă de pe Internet

Un spot publicitar a reuşit să devină viral, strîngînd în doar cîteva zile peste 32 de milioane de vizualizări şi devenind astfel cea mai urmărită reclamă online, scrie Daily Mail.

Este vorba despre o reclamă la apa Evian, numită "Baby & Me", care ilustrează mai mulţi adulţi care se văd în oglindă copii. Surprinse de această imagine, personajele spotului publicitar încep sa danseze pe un remix al melodiei “Here Comes the Hotstepper”, a lui Ini Kamoze, iar copiii din oglindă repetă fericiţi aceleaşi mişcări.

Mesajul companiei Evian, care încă din 1935 s-a axat pe faptul că apa lor este bună pentru bebeluşi, este că fiecare om trebuie să trăiască la fel ca atunci cînd era copil. Şi în 2009, Evian a atins recordul pentru cea mai vizualizată reclamă online, aceasta fiind tot un spot cu copii, care a strîns 65 de milioane de vizualizări.

Cuvinte cheie:

umor , videoclip

Comentarii

 (0)
 
*
Cel puţin 3 caractere, doar litere latine

*
Cod Antispam:

În contextul lansării programului ”Satul European”, ce probleme vitale există în localitatea dumneavoastră?

Localitățile Republicii Moldova
Statut:
Sat
Prima atestare:
1708
Populația:
59 locuitori

Orehovca este un sat din cadrul comunei Salcia, raionul Taraclia. Localitatea se află la distanța de 45 km de orașul Taraclia și la 176 km de Chișinău. Conform datelor recensămîntului din anul 2004, populaţia satului constituia 59 de oameni. Satul Orehovca a fost menționat documentar în anul 1708 cu denumirea Bisericuța.

Biblioteca
Biblioteca electronică a site-ului www. moldovenii.md conţine cărţi, documente, materiale audio şi video, privind istoria și cultura.