Arată noutățile începînd cu...

eye 57407 Vizualizări

Ce e bine să mănînci după 40 de ani?

Cea mai frecventă greșeală pe care o comit oamenii de vîrstă medie, - faptul că ei continuă să mănînce la fel ca douăzeci de ani.

Nutriționiștii susțin că cu vîrsta organismul nostru are nevoie de mai puțină energie: consumul de energie începe să scadă după 30 de ani.

Și pentru a evita tot felul de probleme, este necesar ca după 40 de ani să introduceți în regimul alimentar următoarele produse:

- Ovăz: ajuta la scăderea nivelului colesterolului "rău" și previne ateroscleroza.

- Vișine: bogate în antioxidanți, ajută la prevenirea gutei.

- Migdale: scad nivelul colesterolului, îmbunătățesc nivelul zahărului din sînge, reduc riscul de boli cardiovasculare și diabet.

- Ricina: Omega-3 ajută la scăderea tensiunii arteriale și reduce aritmia.

- Soia: combate colesterolul "rău", crește densitatea oaselor la femei.

- Tomate: reduc riscul apariției și răspîndirii celulelor canceroase, protejează arterele de ateroscleroză.

- Lapte: ajută la păstrarea tinereții, pentru că previne diminuarea micșorării masei musculare, iar calciul este nesar oaselor noastre.

- Pui: dieta bazată pe carne, bogată în proteine.

Cuvinte cheie:

sanatate , alimentatie , Vîrsta

Comentarii

 (1)